.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كار و تلاش، صفت ناگسستني پيكره‌ي دولت

استاندار  مازندران گفت: كار و تلاش، صفت ناگسستني پيكره‌ي دولت است

به گزارش روابط عمومي استانداري، سيد علي اكبر طاهايي، استاندار مازندران به طور سرزده از واحدهاي مختلف فرمانداري نكا بازديد نموده و از نزديك با كاركنان اين دستگاه به گفتگو پرداخت.

طاهايي در حاشيه اين بازديد گفت: نحوه تلاش و فعاليت همه همكارانمان در فرمانداري ها و بخشداري‌ها اسوه، الگو و سرمشقي براي تمامي كاركنان دولت در ادارات، شهرستان‌ها و بخش‌ها مي‌باشد.

وي با بيان اينكه دولت دكتر احمدي نژاد دولت كار و تلاش است، اظهار داشت: كار و تلاش صفت ناگسستني پيكره‌ي دولت است و اين دولت را نمي‌توان منهاي اين دو ويژگي معرفي كرد.

استاندار با اشاره به فرموده‌ي رهبر معظم انقلاب در مورد هوشمندي و سختكوشي دولت ، خاطر نشان كرد: سختكوشي و شجاعت رييس دولت بايد در اركان دولت و در بين همه كاركنان آن جلوه گر باشد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود شهرستان نكا را يكي از مهمترين مناطق صنعتي استان معرفي كرد و افزود: نكا از جمله شهرستان‌هايست كه به بركت انقلاب اسلامي، شهرستان شده و به‌حمدا... هم‌اكنون روبه توسعه است.

طاهايي نيروگاه شهيد سليمي، كارخانه سيمان و شهرك صنعتي را از پشتوانه‌هاي صنعت و فعاليت‌هاي اقتصادي استان در نكا دانست و گفت: هنوز استعداد و قابليت توسعه براي اين شهرستان وجود دارد و بايد روي جاذبه‌هاي طبيعي آن بيشتر كار كرد.

وي بر كار مبتني بر علم و دانش تاكيد كرد و يادآور شد: همگي بايد در مسير رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب بسيج شده و در راستاي كار همراه با تدبير و خردمندانه يعني كار مبتني بر عقل و خرد و علم و دانش همت قابل اعتنايي انجام دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.